<H1> Danmarks Akkrediteringsinstitution sikrer kvalitet og relevans af videregående uddannelser og uddannelsesinstitutioner. </H1> |
<H1> Hvad er akkreditering? </H1> |
<H1> I fokus </H1> |
<H1> Seneste tweets </H1> |
<H2> Om Danmarks Akkrediteringsinstitution </H2> |
<H2> Årsrapport </H2> |
<H2> Kontrakter </H2> |
<H2> Sprogpolitik </H2> |
<H2> Kvalitetssikring af Danmarks Akkrediteringsinstitution </H2> |
<H2> Stillingsopslag </H2> |
<H2> Netværk </H2> |
<H2> Learning Anlytics Netværk </H2> |
<H2> Øvrige vurderinger </H2> |
<H2> Akkreditering i Danmark </H2> |
<H2> Videregående uddannelser </H2> |
<H2> Lovgivning </H2> |
<H2> Kriterier </H2> |
<H2> Institutionsakkreditering </H2> |
<H2> Nye uddannelser </H2> |
<H2> Eksisterende uddannelser </H2> |
<H2> Følg igangværende institutionsakkrediteringer </H2> |
<H2> Rapporter til rådsmøder </H2> |
<H2> Institutionsakkreditering </H2> |
<H2> Nye uddannelser </H2> |
<H2> Eksisterende uddannelser </H2> |
<H2> Ordforklaringer </H2> |
<H2> Hvorfor har vi brug for dig? </H2> |
<H2> Det siger de studerende selv </H2> |
<H2> Vil du deltage i et akkrediteringspanel? </H2> |
<H2> De Studerendes Akkrediteringsråd (STAR) </H2> |
<H2> Hvordan klarede din uddannelse sig? </H2> |
<H2> Uddannelser i tal </H2> |
<H2> Henrik Pedersen er ny områdechef i Akkrediteringsinstitutionen </H2> |
<H2> Fra kvalitetsmåling til fremtidens institutionsakkreditering i et studenterperspektiv </H2> |
<H2> Vejen til mindre frafald er flersporet </H2> |
<H2> Årsmagasin 2017: Hvad er god uddannelseskvalitet? </H2> |
<H2> Hovedperson i egen læring – Studentercentreret læring i et dansk og europæisk perspektiv </H2> |
<H2> Årsmagasin 2016 </H2> |
<H2> Student-Centred Learning </H2> |
<H2> Medarbejdere </H2> |
<H2> Generel kontakt </H2> |
<H2> Kommunikation og presse </H2> |
<H2> Find vej </H2> |
<H2> Søg afgørelser på Akkrediteringsrådets hjemmeside </H2> |
<H2> Tilmeld dig vores nyhedsbrev </H2> |
<H2> Akkrediteringsrådets nyhedsbrev </H2> |
<H2> Henrik Pedersen er ny områdechef i Akkrediteringsinstitutionen </H2> |
<H2> Fra kvalitetsmåling til fremtidens institutionsakkreditering i et studenterperspektiv </H2> |
<H2> Vejen til mindre frafald er flersporet </H2> |
<H2> Netværk gik tæt på kobling mellem data og studenterinddragelse </H2> |
<H2> Gode samtaler med afsæt i tre audit trails under andet besøg på DMJX </H2> |
<H2> Kvalitetsstempler på uddannelser </H2> |
<H2> Datakort over uddannelser og studerende </H2> |
<H2> Følg igangværende institutionsakkrediteringer </H2> |
<H3> Kontakt </H3> |
<H3> Sider </H3> |
<H4> Vores organisation </H4> |
<H4> Akkreditering </H4> |
<H4> Vejledninger </H4> |
<H4> For studerende </H4> |
<H4> Seneste nyheder </H4> |
<H4> Seneste publikationer </H4> |
<H4> Kommende analyser </H4> |
<H4> Kontakt </H4> |
<H5> Vis alle nyheder </H5> |
<H5> Vis alle publikationer </H5> |
<H5> Vis alle analyser </H5> |
Social
Sociale Data
Pris og faste udgifter gjorde det tidligere urentabelt af have denne semi-offentlige form for kommunikation.
Men udviklingen i sociale netværksteknologier fra 2004-2010 har gjort brede koncepter af deling muligt.