<H2> Omnichannel kundesupport! </H2> |
<H2> Overblik med email ticket </H2> |
<H2> Online Live Chat </H2> |
<H2> Vi elsker vores kunder </H2> |
<H2> FocalScope helpdesk software gør medarbejderne og kunderne glade. </H2> |
<H3> Produkt </H3> |
<H3> Ressourcer </H3> |
<H3> Hjælp </H3> |
<H3> FocalScope </H3> |
<H4>
Pending Tickets </H4> |
<H4>
SLA % </H4> |
<H4>
Online Agents </H4> |
<H4>
Tickets Completed </H4> |
<H4> Vær online i flere kanaler </H4> |
<H4> Kunderne ønsker at kommunikere med jeres firma i den kommunikationskanal som er mest bekvem for dem, enten via telefon, e-mail, live chat eller sociale medier. At være til stede i flere kanaler for kunderne er afgørende for at opbygge et support team hvor kunden er i centrum. </H4> |
<H4> Se data på tværs af kanaler </H4> |
<H4> FocalScope forbinder alle kanaler i et samlet software system. Gnidningsfrit kan data deles på tværs af kanaler. Medarbejderne kan nemt få samlet overblik over kundens aktiviteter på tværs af telefon, e-mail, live chat og sociale medier. Andre relevante kundedata som åbne ordrer eller købshistorik kan også fremvises til medarbejderne. </H4> |
<H4> Lad FocalScope hjælpe dig! </H4> |
<H4> Få en samlet platform til alle kanaler og giv bedre kundeservice. </H4> |
<H4> Giv jeres kunder en bedre support ved at benytte FocalScope helpdesk software. Jeres medarbejdere kan effektivt arbejde side om side i FocalScope og derved hurtigt og sikkert besvare email henvendelser. I kan spare tid ved at benytte email svar skabeloner. I kan måle SLA tider samt få rapporter med statistik tilsendt. </H4> |
<H4> Opnå bedre konvertering på jeres websites og højere kundetilfredshed med FocalScope Live Chat. I FocalScope kan I chatte med kunderne i realtid på Mac, PC samt mobiltelefoner. I kan definere ubegrænset antal live chat kanaler med sprogstyring og på tværs af brands og websites. Det er nemt at tilpasse de professionelle designet live chat templates i FocalScope, så de passer til jeres websites og brands. </H4> |
<H4> Firmaer fra hele verden bruger FocalScope. </H4> |
<H4> FocalScope bruges af små og store virksomheder for at opnå optimal kundeservice. Online webshops, rejsebureauer, transportfirmaer og medievirksomheder bruger os. </H4> |
<H4> FocalScope tilbyder inhouse og cloud-baseret installation for maksimal fleksibilitet. </H4> |
<H4> Gør hverdagen nemmere for jeres medarbejdere. Direkte fra FocalScope kan I skifte mellem: email, live chat, Twitter, Facebook og telefonsamtaler. </H4> |
<H5> Cloud-baseret eller inhouse </H5> |
<H5> Support via flere kanaler </H5> |
<H5> Workflow og SLA </H5> |
<H5> Rapportering og dashboard </H5> |
Social
Sociale Data
Pris og faste udgifter gjorde det tidligere urentabelt af have denne semi-offentlige form for kommunikation.
Men udviklingen i sociale netværksteknologier fra 2004-2010 har gjort brede koncepter af deling muligt.