<H1> Mads Bo-Kristensen </H1> |
<H2> Computational Empowerment </H2> |
<H2> Fremtidens kloge hænder & hoveder </H2> |
<H2> Workshop i Palermo </H2> |
<H2> Læringsmiljøer, didaktik & indretning </H2> |
<H2> Favrskov Kommune på besøg </H2> |
<H2> Aabenraa Kommune på besøg </H2> |
<H2> Elevens Digitale Kompetencehjul </H2> |
<H2> Shit Happens </H2> |
<H2> Det generøse lederskab 2018 </H2> |
<H2> Forankring gennem deling </H2> |
<H2> Digital dannelse – et lederperspektiv </H2> |
<H2> Etik, teknologiforståelse og -mestring </H2> |
<H2> I Brasilien med Udenrigsministeriet og EdTech virksomheder </H2> |
<H2> Læringsfællesskaber i Den digitale skole </H2> |
<H2> POLITISK VISION FOR Fablab@SCHOOLdk </H2> |
<H2> Fablab@SCHOOLdk på Sorø mødet </H2> |
<H2> Kort sagt – seneste års Linkedin artikler </H2> |
<H2> Pædagog i Den digitale skole </H2> |
<H2> Bløde teknologiers hårde virkelighed </H2> |
<H2> Apropos digital dannelse </H2> |
<H2> Digital dannelse i skolen </H2> |
<H2> Kritisk tænkning i skolen </H2> |
<H2> Lær af den private lektiehjælp </H2> |
<H2> 21. årh. kompetencer på arbejdsmarkedet </H2> |
<H2> It-ledernetværket & digital dannelse </H2> |
<H2> Kobling af strategi og eksisterende ressourcer </H2> |
<H2> Fablab Schools EU </H2> |
<H2> FABLAB sætter fokus på PIGERNE </H2> |
<H2> Fablab@schoolDK studietur 2016 </H2> |
<H2> Den digitale skole 2016-20 </H2> |
<H2> Canadisk besøg på skoler i Vejle </H2> |
<H2> </H2> |
<H2> Implementering af læringsplatform </H2> |
<H2> Lancering af It-ledernetværket </H2> |
<H2> Fab strategi </H2> |
<H2> Digital inklusion i det 21. århundrede </H2> |
<H2> Digital dannelse på Folkemødet 2016 </H2> |
<H2> Coding Class i Vejle Kommune </H2> |
<H2> Professionel kapital </H2> |
<H2> Det Mobile Sproglab </H2> |
<H2> Digital læring – et organisatorisk perspektiv </H2> |
<H2> Fablab@schoolDK lederworkshop </H2> |
<H2> Den Digitale Skole 2016-2020 </H2> |
<H2> Kommunale læringscentre i udkanten </H2> |
<H2> Designprocesser & Digital Fabrikation </H2> |
<H2> Psykologisk RESILIENS </H2> |
<H2> Digital dannelse i det 21. århundrede </H2> |
<H2> Triple Focus – nu på dansk </H2> |
<H2> Rollen som Fablab@school lærer & pædagog </H2> |
<H2> IT ledernetværket </H2> |
<H3> Velkommen til bloggen </H3> |
<H3> Tag-cloud </H3> |
<H3> Følg & kontakt via </H3> |
<H3> Arkiver </H3> |
<H3> meta </H3> |
<H3> Mads Bo-Kristensen </H3> |
<H3> Pages </H3> |
<H3> Stay In Touch </H3> |
<H3> More </H3> |
<H6> Digital Uddannelse, Læring & Ledelse </H6> |
Social
Sociale Data
Pris og faste udgifter gjorde det tidligere urentabelt af have denne semi-offentlige form for kommunikation.
Men udviklingen i sociale netværksteknologier fra 2004-2010 har gjort brede koncepter af deling muligt.