<H1> | <H2> | <H3> | <H4> | <H5> | <H6> |
---|---|---|---|---|---|
2 | 13 | 0 | 0 | 0 | 0 |
<H1> Startsiden </H1> |
<H1> Startsiden </H1> |
<H2> Links til undervisningen </H2> |
Startsiden for folkeskolerne i Slagelse Kommune
slagelse-skoler.dk/
Ingen Beskrivelse
images/responsive-design2.png |
images/space.png |
images/banner.gif |
Nøgleord | Frekvens | Titel | Beskrivelse | <H> |
---|---|---|---|---|
test | 2 | ![]() |
![]() |
![]() |
digitale | 2 | ![]() |
![]() |
![]() |
eller | 1 | ![]() |
![]() |
![]() |
pr�ve | 1 | ![]() |
![]() |
![]() |
Tekst-indhold størrelse | 1750 bytes |
Total HTML størrelse | 19788 bytes |
Domæne Alder: 17 Years, 341 Days
Skabt Dato: 29th-May-2000
Opdateret Dato: Not Available
Udløbsdato: 30th-Jun-2018
# Hello 217.116.232.205. Your session has been logged. |
# |
# Copyright (c) 2002 - 2018 by DK Hostmaster A/S |
# |
# Version: 2.0.2 |
Slagelse-skoler.dk Hjemmeside hastighed på Desktop er Medium. Side hastighed er vigtig for både søgemaskinger og besøgendes ende.
Domæner (TLD) | Status |
---|---|
slagelse-skoler.com | Tilgængelig |
slagelse-skoler.net | Tilgængelig |
slagelse-skoler.org | Tilgængelig |
slagelse-skoler.biz | Allerede Registreret |
slagelse-skoler.io | Allerede Registreret |
Domæner (TLD) | Status |
---|---|
qlagelse-skoler.dk | Tilgængelig |
wlagelse-skoler.dk | Tilgængelig |
elagelse-skoler.dk | Tilgængelig |
zlagelse-skoler.dk | Tilgængelig |
xlagelse-skoler.dk | Tilgængelig |
Slagelse-skoler.dk Mobil-hjemmeside hastighed er Medium. Side hastighed er vigtig for både søgemaskinger og besøgendes ende.
Server IP | Server Placering | Server Udbyder |
---|---|---|
77.233.228.205 | Denmark | TDC Danmark |
Anker | Type | Følg |
---|---|---|
Startsiden | Interne Links | Dofollow |
Intra | Interne Links | Dofollow |
Læringscentret | Interne Links | Dofollow |
For lærerne | Interne Links | Dofollow |
Skolerne | Interne Links | Dofollow |
Social
Sociale Data
Pris og faste udgifter gjorde det tidligere urentabelt af have denne semi-offentlige form for kommunikation.
Men udviklingen i sociale netværksteknologier fra 2004-2010 har gjort brede koncepter af deling muligt.