<H1>
Lambs-Live - Kunsten at fortælle uden ord
</H1> |
<H1> En stærk fortælling </H1> |
<H1>
Hvor skal væksten komme fra?
</H1> |
<H1> Bliv bedre rustet til nye perspektiver </H1> |
<H1>
Make lovenot likes
</H1> |
<H1> Når branding og sociale medier går op i en højere enhed </H1> |
<H1>
Fra norsk traditionalist til New Nordic Explorer
</H1> |
<H1> Verdens ældste og mest premium akvavit </H1> |
<H1>
Håndholdt univershitter digitalt
</H1> |
<H1> LEVENDE OG INSTA-VENLIG PROFIL </H1> |
<H1>
vi skærpede målgruppen og styrkede forretningen
</H1> |
<H1> NÅR DU PRØVER AT VÆRE ALT FOR ALLE, ENDER DU MED IKKE AT VÆRE NOGET FOR NOGEN </H1> |
<H1>
Folk husker dét, du får dem til at føle
</H1> |
<H1> Danmarks stærkeste juicebrand er under pres </H1> |
<H1>
Det er ikke for sjov, vi lader Luffe og Sjanne underholde nationen
</H1> |
<H1> til glæde hver dag for et lille beløb om måneden </H1> |
<H1>
Opskriften påen succesfuld lancering
</H1> |
<H1> Brød var der nok af. Innovation var en mangelvare </H1> |
<H1>
Global intern kampagnePUSTER TIL PASSIONEN
</H1> |
<H1> FÆLLES FORSTÅELSE SKABER RINGE I VANDET </H1> |
<H1>
Nu er det tid til at lade kunderne stråle
</H1> |
<H1> Engros og logistik har forandret sig </H1> |
<H1>
Boost dit varesalg og brand på samme tid
</H1> |
<H1> Opnå stor effekt og målbare resultater med Mobile publicator </H1> |
<H1> BRAVE, BOLD & ORIGINAL </H1> |
<H1> VI SKABER DYNAMISKE BRANDS </H1> |
<H1> VI SKABER VÆRDI OG VÆKST PÅ TVÆRS </H1> |
<H1> get in touch </H1> |
<H1> work for us </H1> |
<H1> who do you need? </H1> |
<H1> MØD FREMTIDENS DYNAMISKE BRANDS </H1> |
<H2> “Lambs-Live” </H2> |
<H2> Resultater: </H2> |
<H2> Innovation bygger på fremtidens værdier </H2> |
<H2> FLERE TRENDS I ET PRODUKT </H2> |
<H2> SÅDAN BRUGER DU BOGEN </H2> |
<H2> Vil du have fingre i bogen? </H2> |
<H2> Don´t be pushy, be nice </H2> |
<H2> BRANDING SKABER SALG </H2> |
<H2> +100.000 flere transaktioner på et år </H2> |
<H2> Vi fokuserede på tre ting i den nye kommunikation </H2> |
<H2> En integreret kampagne </H2> |
<H2> Globalt website </H2> |
<H2> UNGT DESIGN </H2> |
<H2> ALTID I BEVÆGELSE </H2> |
<H2> ”Universet fungerer sindssygt godt på sociale medier, fordi det altid er i bevægelse og skiller sig så markant ud fra andre hudpleje-serier. Young Skin har givet Plaisir-brandet et boost, og det er lykkedes at skabe vækst – ikke bare på de nye produkter, men på hele serien." </H2> |
<H2> Brandets position skal gennemsyre alt </H2> |
<H2> ”Forklaringen på årets flotte resultat skal findes i koncernens evne til at fokusere og positionere forretningen” </H2> |
<H2> ”Doing good” skal leves. Ikke bare siges </H2> |
<H2> Doing good er ikke et marketing-stunt for Rynkeby </H2> |
<H2> 1,5 mio. visninger på to uger </H2> |
<H2> Der er ingen tvivl om, at vi rammer noget med vores emotionelle tilgang. Selvom vi ikke siger et ord om produkter eller kvalitet, tilkendegiver hele 33%, efter at have set filmen, at de er villige til at betale mere for et produkt fra Rynkeby, efter de har set filmen. </H2> |
<H2> med sympatien for luffe og sjanne kan vi blive meget direkte i vores kommunikation... </H2> |
<H2> Luffe og Sjanne baner vejen. Peter leverer varen </H2> |
<H2> “Luffe & Sjanne-universet har nu eksisteret i 6 år, og det er lykkedes løbende at udvikle det, så historierne stadig skaber stor involvering og sympati. Og vi ser ikke nogen wear out på universet” </H2> |
<H2> Aktiv protein </H2> |
<H2> En aktiv frontfigur </H2> |
<H2> “Aktiv Protein Brød udgjorde mere end halvdelen af totalomsætningen af alle nyheder… og bidrog på et halvt år med 34 mio i kategoriomsætning” </H2> |
<H2> ARBEJDSGLÆDE DER SMITTER </H2> |
<H2> "Kampagnen højnede den interne stolthed i virksomheden – og endte eksternt, så vi med årets resultat allerede har nået vores 2020 ambition for employer branding." </H2> |
<H2> Sammen med Solar lyser vi på det, der gør en forskel </H2> |
<H2> “Nørgård Mikkelsen har været dygtige til at omsætte vores forretningsstrategi til en visionær og brugervenlig digital løsning. Ligeledes har de været gode til hjælpe os på den kreative rejse og vedholdende fokuseret på værdiskabelse for kunden.” </H2> |
<H2> Resultat: 115% flere kunder i butik og indeks 130 på kampagnevarer </H2> |
<H2> </H2> |
<H2> Resultat: Indeks 147 på kampagnevarer – med et mediespend på kun 97% </H2> |
<H2> Bliv klog på mobile publicator på 1 minut </H2> |
<H2> </H2> |
<H2> Eksekveringen udføres på egen digitale platform eller i tæt samspil, så brugerne oplever samspillet mellem Mobile Publicator og eksisterende digitale indsatser som gnidningsfrit. </H2> |
<H2> </H2> |
<H2> Mobile Publicator leveres altid med et real time dashboard, så effekten af en kampagne kan følges minut for minut. </H2> |
<H2> "FØRST NÅR KUNDEN VURDERES AT VÆRE OPRIGTIGT INTERESSERET, SKIFTER KOMMUNIKATIONEN FRA AT VÆRE INVOLVERENDE OG INFORMERENDE TIL AT VÆRE SÆLGENDE." </H2> |
<H2> </H2> |
<H2> </H2> |
<H2> campaign </H2> |
<H2> marketing </H2> |
<H2> design </H2> |
<H2> services </H2> |
<H2> direct </H2> |
<H2> lab </H2> |
<H2> work with us </H2> |
<H3>
Englandsgade 24 DK-5000 ODENSE
</H3> |
<H3>
Vesterbrogade 10, 4. sal DK-1620 COPENHAGEN
</H3> |
<H4> 2015 vs 2016 </H4> |
<H4> Forøge premiumness </H4> |
<H4> Mere storytelling </H4> |
<H4> Skabe nye LINIE-lejligheder. </H4> |
<H4> - Dorthe Vaabengaard, Brand Manager, Matas </H4> |
<H4> Adm. dir. Peter H. Christiansen i Dagens Byggeri </H4> |
<H4> Jørn Falk, Marketing Director, Rynkeby </H4> |
<H4> Kasper Kjærsgaard Jensen, Kontaktdirektør, partner </H4> |
<H4> Kilde: The Nielsen Company </H4> |
<H4> - Camilla Lercke Odgaard, Head of Media Relations & Corp. Branding, Chr. Hansen </H4> |
<H4> Thomas Hestbæk, Markedschef for belysning, Solar Danmark </H4> |
<H4> Frank Sørensen, Adm. Dir. Inspiration. </H4> |
<H4> Se video </H4> |
<H4> Eksekvering fra beslutning til kampagneudrulning udføres typisk på fire uger. </H4> |
<H4> Henrik Rewes, Digital Director </H4> |
<H4> </H4> |
<H4> integrated </H4> |
<H4> sales </H4> |
<H4> brand </H4> |
<H4> digital </H4> |
<H4> dialogue </H4> |
<H4> innovations </H4> |
<H4> ERIK LAUMAND </H4> |
<H4> Bodil Ibsen </H4> |
<H4> Camilla Nordqvist </H4> |
<H4> Kasper Kjærsgaard Jensen </H4> |
Social
Sociale Data
Pris og faste udgifter gjorde det tidligere urentabelt af have denne semi-offentlige form for kommunikation.
Men udviklingen i sociale netværksteknologier fra 2004-2010 har gjort brede koncepter af deling muligt.