<H1>
In-store markedsføring med effekt </H1> |
<H2> Personlig kontakt med dine kunder </H2> |
<H2> Bliv inspireret </H2> |
<H2> Det siger vores kunder </H2> |
<H2> “Promoters er en fantastisk samarbejdspartner, der yder god support til alle typer events. Lige meget, hvad vi kommer med, så vender Promoters hurtigt tilbage med løsningsforslag. De yder support til både små og store ting i hverdagen, hjælper med at løse problemer, og er altid til at komme i kontakt med. Samtidig gør deres bookingsystem det enkelt og overskueligt for butikkerne at foretage bookinger, og fra support office har vi altid adgang til at se, hvilke aktiviteter vi har i gang nu, hvad der har været afholdt samt hvilke fremtidige bookinger, der ligger i pipeline. Alt i alt en super god samarbejdspartner, der møder os lige der, hvor vi er!” </H2> |
<H2> “Jeg føler, at mine brands er i trykke hænder, når jeg bruger Promoters. Der er altid godt styr på detaljerne, og promoterne er trænet med salg for øje. Overordnet ser jeg Promoters som en god sparringspartner, der kan hjælpe med at forbedre og finjustere planerne, og jeg føler mig tryg ved at outsource eksekveringer, som tydeligt påvirker salget.” </H2> |
<H2> “Hele processen med Promoters har været god, priserne er gode og afspejler den service, man får, pigerne er meget tilfredsstillende og udviser god service. Har tænkt mig at bruge Promoters igen.” </H2> |
<H2> “Den netop overståede aktivitet på Ekorrens konfekture var en stor success og meget professionelt gennemført af Promoters.” </H2> |
<H2> “The cooperation with Promoters is a very positive experience. The last campaign worked really well and Promoters managed to get it on its feet without any mistakes even though there was very little time for the training of the staff.” </H2> |
<H2> Udvalgte kunder </H2> |
<H3> Salg og merchandising </H3> |
<H3> In-store </H3> |
<H3> Salg </H3> |
<H3> Sampling </H3> |
<H3> Events </H3> |
<H3> Nightcrew </H3> |
<H3> Kvalitets-is smelter forbrugernes hjerter </H3> |
<H3> Merchandising fastholder kunder på både to og fire ben </H3> |
<H3> Erfarne promotere skal punktere fordomme om snaps </H3> |
<H3> Fever Tree: Perfekt præsentation af verdens bedste tonic </H3> |
<H3> Ragusa: Sådan ændrer sampling forbrugernes vaner </H3> |
<H3> Let’s Cocktail Tour: On the road med Diageo </H3> |
<H3> Banantelefon og b-vitaminer: Promoters styrker innocents skæve markedsføring </H3> |
<H3> Sampling af sunde færdigretter til travle forbrugere </H3> |
<H3> Promovering af Doves naturlige skønhedsidealer </H3> |
<H3> På gaden med Louis Nielsen og SuperLouis </H3> |
<H3> Sampling af Alpro vækker forbrugernes nysgerrighed </H3> |
<H3> Krystalklar lyd til hele Norden </H3> |
<H3> Adresse: </H3> |
<H3> Firma </H3> |
<H3> Viden </H3> |
<H3> Promoter </H3> |
<H3> Slut dig til os på </H3> |
<H4> Finder </H4> |
<H4> Strukturerer </H4> |
<H4> Ideudvikler </H4> |
<H4> Performer </H4> |
Social
Sociale Data
Pris og faste udgifter gjorde det tidligere urentabelt af have denne semi-offentlige form for kommunikation.
Men udviklingen i sociale netværksteknologier fra 2004-2010 har gjort brede koncepter af deling muligt.