<H1>
Ja tak, send mig mere info.
</H1> |
<H1> Log In </H1> |
<H1>
</H1> |
<H1> Følg med i din kunde - og medarbejder feedback </H1> |
<H1> Bliv en del af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder </H1> |
<H1> Et par ord fra vores kunder </H1> |
<H1> Derfor skal du vælge Relationwise </H1> |
<H2> Det simpleste værktøj til at få mere engagerede medarbejdere og loyale kunder </H2> |
<H2> Kom til vores årlige konference og award-uddeling og benchmark din
egen virksomhed mod de bedste </H2> |
<H2> Hvad sender vi til dine kunder og medarbejdere? </H2> |
<H2> Med Relationwise får du overblik over jeres feedback og resultater </H2> |
<H2> Email rapport </H2> |
<H2> Kære virksomhedsleder </H2> |
<H2> Få inspiration fra vores materiale </H2> |
<H2> Træning og foredrag </H2> |
<H2> Workshop og rådgivning </H2> |
<H2> Foredrag </H2> |
<H3> Nanna Sverrild, Communication Advisor
Danish Architecture Centre
</H3> |
<H3> Søren Skjelbo, Web Manager
Bolia
</H3> |
<H3> Allan Jensen, Vice President, Sales
AMBU
</H3> |
<H3> Jacob Christiansen, Business Developer
HedeDanmark
</H3> |
<H3> James, Owner
Cad & the Dandy
</H3> |
<H3> Kenn Jørgensen, Area Sales Manager
Eurofins
</H3> |
<H3> Hvor loyale er dine kunder og medarbejdere? </H3> |
<H3> Grunden til at vi laver det vi gør
</H3> |
<H3> Er dine relationer virkelig din første prioritet? Hvis ikke, er det tid til at vågne! Hvis du ikke har glade og engagerede kollegaer vil de vende dig ryggen – og det samme vil dine kunder.
Den næste generation af virksomhedsledere sætter mennesker som deres første prioritet.
</H3> |
<H3> Bliv en del af en ny og mere tilfredsstillende måde at drive din virksomhed. Lad os ændre vores vaner og måden vi laver forretning.
</H3> |
<H3> Relationwise Teamet
</H3> |
<H3> Prøv vores eNPS platform gratis </H3> |
<H3> Ideer til, hvordan du får glade kunder og medarbejdere </H3> |
<H3> 36 siders indblik i Relationwises arbejdskultur, vores værdier, ledelse, vores team, events og meget mere. </H3> |
<H3> 64 siders indblik i hvordan andre virksomheder arbejder med NPS, interviews med NPS ansvarlige, case stories med mere. </H3> |
<H3> 129 siders rejsebeskrivelser og essays. Få indblik i vigtigheden af ny markedsføring og lær hvordan du skaber vækst ved at markedsføre din virksomhed på ny. </H3> |
<H3> 120 sider om hvordan du får flere kundeambassadører, forandringsledelse, inspiration fra andre virksomheder og meget mere. </H3> |
<H3> Prøv vores eNPS platform gratis </H3> |
<H3> Gør som 3000+ andre. Få inspiration hver anden uge </H3> |
Social
Sociale Data
Pris og faste udgifter gjorde det tidligere urentabelt af have denne semi-offentlige form for kommunikation.
Men udviklingen i sociale netværksteknologier fra 2004-2010 har gjort brede koncepter af deling muligt.