<H3> Vi brugercookies </H3> |
<H3> ok </H3> |
<H3> læs mere </H3> |
<H3> </H3> |
<H3> </H3> |
<H3> Lån op til 75.000 kr. </H3> |
<H4> - januar og juli er altid betalingsfri </H4> |
<H4> Ansøg med det samme </H4> |
<H4> Ansøg med det samme </H4> |
<H4> Indfri lånet,når du vil </H4> |
<H4> Få personlig rådgivning </H4> |
<H4> Når du søger om lån hos os, foregår alt online. Og underskriver du lånet inden kl. 14.00 på en hverdag, har du pengene allerede næste hverdag. </H4> |
<H4> Indfri lånet, når du vil. </H4> |
<H4> Det skal være nemt at låne, og det skal være nemt at betale tilbage. Du er velkommen til at indfri dit lån før tid, og det koster ikke ekstra. Kontakt os for at høre hvordan. </H4> |
<H4> Få personlig rådgivning </H4> |
<H4> Har du spørgsmål eller brug for hjælp, kan du nå os på telefon, mail eller chat. Også i weekenden. </H4> |
<H4> </H4> |
<H4> Spørgsmål og svar </H4> |
<H4> Spørgsmål og svar </H4> |
<H4> Om Selene Finans </H4> |
<H4> +Hvem kan låne? </H4> |
<H4> Som udgangspunkt kan du låne, hvis du:- er over 18 år- har en fast indtægt- har fast bopæl i Danmark- ikke er registreret i Debitor Registret eller RKIAlle ansøgninger gennemgår desuden en individuel kreditvurdering. </H4> |
<H4> +Kan jeg låne, hvis jeg er i RKI? </H4> |
<H4> Hvis du er registreret i RKI eller Debitor Registret, kan vi desværre ikke tilbyde dig et lån. </H4> |
<H4> +Hvornår får jeg svar på min ansøgning? </H4> |
<H4> I dagtimerne får du svar på din ansøgning i løbet af få minutter. </H4> |
<H4> +Hvornår bliver lånet udbetalt? </H4> |
<H4> Lånet bliver udbetalt til det kontonummer, du oplyser i ansøgningen. Det sker senest 1 hverdag efter, ansøgningen er godkendt. </H4> |
<H4> +Hvilke oplysninger skal jeg bruge? </H4> |
<H4> I ansøgningen bliver du spurgt om din månedlige indtægt. Det er derfor en god idé at have din lønseddel ved hånden. Du skal også bruge dit NemID til at logge på eSkat og til at underskrive kreditaftalen med. </H4> |
<H4> +Hvordan underskriver jeg med NemID? </H4> |
<H4> Når din ansøgning er godkendt, får du et link til at underskrive med NemID. Du klikker på linket, indtaster dit brugernavn, adgangskode og en kode fra dit nøglekort, præcis som når du logger på netbank eller andre hjemmesider, der benytter NemID. </H4> |
<H4> +Hvad med sikkerheden? </H4> |
<H4> Alle de oplysninger, du indtaster i forbindelse med din ansøgning, bliver sendt via en krypteret forbindelse, så ingen uvedkommende kan få adgang til dem. Derefter bliver din ansøgning behandlet fortroligt. </H4> |
<H4> +Hvad er ÅOP? </H4> |
<H4> ÅOP er en forkortelse for Årlige Omkostninger i Procent, dvs. et udtryk for hvad omkostningerne (renter og gebyrer) på dit lån er i forhold til det beløb, du låner. Vil du sammenligne priser på lån, er det derfor ÅOP, du skal se på. </H4> |
<H4> +Hvad er debitorrente? </H4> |
<H4> Debitorrenten er den årlige effektive rente. Det vil sige den pålydende rente inklusive renters rente. Når der er forskel på den pålydende rente og debitorrenten (den effektive rente), skyldes det, at der normalt tilskrives rente på lånet flere gange om året. Låner du fx 10.000 kr. til 10 % i årlig pålydende rente med månedlig rentetilskrivning, vil debitorrenten være 10,45 %. </H4> |
<H4> +Hvordan forhøjer jeg mit lån? </H4> |
<H4> Har du allerede et lån, og ønsker du at låne lidt ekstra, er du velkommen til at ansøge om en låneforhøjelse her. </H4> |
<H4> +Hvordan klager jeg? </H4> |
<H4> Hvis der er noget, du er utilfreds med, er du altid velkommen til at tage en snak med Basisbank. Har du allerede drøftet et problem med en af medarbejderne, og er du ikke tilfreds med behandlingen eller resultatet, har du mulighed for at tage kontakt til den klageansvarlige på [email protected]ører henvendelsen ikke til et tilfredsstillende resultat, har du mulighed for at klage til Pengeinstitutankenævnet, Amaliegade 8 B, 2., 1256 København K. Læs hvordan på fanke.dk.EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage. Klage indgives på http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af klage skal Basisbanks mailadresse [email protected] angives. </H4> |
<H4> +Hvordan indbetaler jeg på mit lån? </H4> |
<H4> Du kan enten vælge at betale via Betalingsservice eller via indbetalingskort. Indbetalingskort er forbundet med et ekstra gebyr. Få mere at vide ved at ringe på 70 20 58 22 eller sende en mail. </H4> |
<H4> +Hvordan laver jeg en ekstra indbetaling? </H4> |
<H4> Du er velkommen til at betale ekstra af på dit lån.Hør hvordan ved at ringe på 70 20 58 22 eller sende en mail. </H4> |
<H4> +Hvordan indfrier jeg mit lån før tid? </H4> |
<H4> Det koster ikke ekstra at indfri lånet før tid. Ring på 70 20 58 22 og få at vide, hvordan du gør. </H4> |
<H4> +Jeg er flyttet – skal jeg gøre noget? </H4> |
<H4> Hvis du har fået ny adresse, ny mailadresse eller nyt telefonnummer, skal du give besked ved at ringe på 70 20 58 22 eller sende en mail. Gør du ikke det, kan det i værste fald koste dig et gebyr. </H4> |
<H4> +Skal jeg indsende dokumentation? </H4> |
<H4> Underskriver du lånet online med NemID, behøver du ikke gøre mere. Foretrækker du at underskrive aftalen i hånden og sende den til os, skal vi også bruge en kopi af dit billed-ID (gyldigt dansk kørekort/pas eller opholdstilladelse). </H4> |
<H4> +Skal jeg oplyse noget til Skat? </H4> |
<H4> Det behøver du ikke. Vi sørger for at indberette dine renteudgifter til SKAT, så du får det fradrag, du er berettiget til. </H4> |
<H4> +Hvornår får jeg svar på min mail? </H4> |
<H4> Vi svarer på din mail i løbet af en dag. </H4> |
<H4> Om Selene Finans </H4> |
<H4> Lån penge nemt og hurtigt </H4> |
<H4> Selene Finans er kreditformidler for den danske internetbank Basisbank. Det vil sige, at når du søger om et lån her på siden, er det Basisbank, der behandler din ansøgning og udbetaler pengene til dig.Både Selene Finans og Basisbank har fokus på dig og dine behov. Derfor kan du nemt og hurtigt udfylde ansøgningen og underskrive lånet online, og pengene er hurtigt på din konto. Ofte næste dag. Vi behøver ikke at vide, hvad du skal bruge pengene til, og du behøver ikke at stille sikkerhed for lånet.Har du spørgsmål eller brug for hjælp, er vi klar på mail, telefon og chat alle ugens dage. </H4> |
<H4> Selene Finans ApS </H4> |
<H4> Ring 70 20 58 22 </H4> |
<H5> Brugforhjælp? </H5> |
<H5> </H5> |
<H5> </H5> |
<H5> Det koster ikke ekstra </H5> |
<H5> Alle ugens dage </H5> |
<H5> Luk </H5> |
<H5> Det koster ikke ekstra </H5> |
<H5> Luk </H5> |
<H5> Alle ugens dage </H5> |
<H5> Luk </H5> |
<H5> </H5> |
<H5> Bliv klogere her </H5> |
<H5> Ofte stillede spørgsmål </H5> |
<H5> Hvem er vi </H5> |
<H5> Luk </H5> |
<H5> Hvem er vi </H5> |
<H5> Luk </H5> |
<H5> Låneformidler for Basisbank A/S </H5> |
<H5> Teglholm Allé 15 </H5> |
<H5> [email protected] </H5> |
<H5> 2450 København SV </H5> |
<H5> 2450 Kbh SV </H5> |
<H5> CVR-nr: 3186 2590 </H5> |
<H5> Eller chat med os </H5> |
<H5> Mandag - fredag </H5> |
<H5> 8:00 - 21:00 </H5> |
<H5> Weekend </H5> |
<H5> 10:00 - 17:00 </H5> |
Social
Sociale Data
Pris og faste udgifter gjorde det tidligere urentabelt af have denne semi-offentlige form for kommunikation.
Men udviklingen i sociale netværksteknologier fra 2004-2010 har gjort brede koncepter af deling muligt.